جمعی از مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در نامه ای خطاب به شهاب مرادی رییس پیشین این سازمان از تلاش های وی در طول دوران مدیریت قدردانی کردند.
جمعی از مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در نامه ای خطاب به شهاب مرادی رییس پیشین این سازمان از تلاش های وی در طول دوران مدیریت قدردانی کردند.