هیئت آژانس بین المللی انرژی اتمی در قالب پنج نفر به سرپرستی ترو واریو رانتا، معاون مدیرکل آژانس بین المللی در امور پادمان ها بامداد امروز چهارشنبه، وارد تهران شد. سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: قرار است مذاکرات دوجانبه ایران و آژانس امروز انجام شود.
هیئت آژانس بین المللی انرژی اتمی در قالب پنج نفر به سرپرستی ترو واریو رانتا، معاون مدیرکل آژانس بین المللی در امور پادمان ها بامداد امروز چهارشنبه، وارد تهران شد. سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: قرار است مذاکرات دوجانبه ایران و آژانس امروز انجام شود.