خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه سازمان لیگ در هفتههای پایانی به چینش داوران اهمیت دهد گفت: چون کسی بازی ما برابر سایپا را ندیده، همه فکر میکنند ما بد بازی کردهایم.
خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه سازمان لیگ در هفتههای پایانی به چینش داوران اهمیت دهد گفت: چون کسی بازی ما برابر سایپا را ندیده، همه فکر میکنند ما بد بازی کردهایم.