يک فعال حقوق بشر در بحرين با ارسال نامه ای به رئيس جمهور آمريكا، از وی خواست برای آزادی «نبيل رجب» به رژيم آل خليفه فشار بياورد.
يک فعال حقوق بشر در بحرين با ارسال نامه ای به رئيس جمهور آمريكا، از وی خواست برای آزادی «نبيل رجب» به رژيم آل خليفه فشار بياورد.