کرمان - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از هزینه کرد ۱۱ درصد منابع دولت در دستگاه تعلیم و تربیت خبر داد و گفت: استفاده صحیح از منابع و ظرفیت های موجود می تواند این منابع را چندین برابر کند.
کرمان - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از هزینه کرد ۱۱ درصد منابع دولت در دستگاه تعلیم و تربیت خبر داد و گفت: استفاده صحیح از منابع و ظرفیت های موجود می تواند این منابع را چندین برابر کند.