خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم از اینکه طلسم بردن تیم استقلال به دست من شکسته شد و مربیان پرسپولیس برای شکست این تیم راه مرا رفتند.
خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم از اینکه طلسم بردن تیم استقلال به دست من شکسته شد و مربیان پرسپولیس برای شکست این تیم راه مرا رفتند.