خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم فوتبال نفت گفت: بدنهای بازیکنان ما خیلی خسته است و امیدوارم حداقل فصل را با جام تمام کنیم تا این خستگی در بدنمان نماند.
خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم فوتبال نفت گفت: بدنهای بازیکنان ما خیلی خسته است و امیدوارم حداقل فصل را با جام تمام کنیم تا این خستگی در بدنمان نماند.