🏠 الرئيسية دليل الخدماتمجتمع ومنوعاتمال وأسواقانتخاباتبيانات رسميةتكنولوجيا وعلوم
🏠

70 نفر در روستایی در خرم آباد به تب مالت مبتلا شدند

خبرگزاری تسنیم -0001/11/30 00:00

خبرگزاری تسنیم: فرماندار خرم‌آباد گفت: 70 نفر از مردم روستای کولراد از توابع شهرستان خرم‌آباد در استان لرستان به تب مالت مبتلا شده‌اند.

لقراءة الخبر كاملاً من المصدر (خبرگزاری تسنیم)