الرئيسية / General / خبرگزاری تسنیم أضفنا لگوگل 70 نفر در روستایی در خرم آباد به تب مالت مبتلا شدند خبرگزاری تسنیم 1 دقيقة أرشيف مشاركة 70 نفر در روستایی در خرم آباد به تب مالت مبتلا شدند A خبرگزاری تسنیم: فرماندار خرمآباد گفت: 70 نفر از مردم روستای کولراد از توابع شهرستان خرمآباد در استان لرستان به تب مالت مبتلا شدهاند. لقراءة الخبر كاملاً من المصدر الذهاب إلى المصدر: خبرگزاری تسنیم