امضا تفاهم نامه سه جانبه وازرت علوم،معاونت علمی و فناوری و امور زنان و خانواده صبح امروز دوشنبه با حضور محمد فرهادی،سورنا ستاری و شهیندخت مولاوردی در ساخنمان وزارت علوم برگزار شد.