وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس استعلامی که هفته گذشته از قوه قضائیه کردیم، پرونده آمپول‌های آلوده چشمی در دست بررسی است و ما نیز منتظر اعلام نتیجه از سوی این قوه هستیم.