خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: اداره کل محیط زیست استان فارس در حال پیگیری و بررسی سگ‌کشی اخیر با تزریق اسید در شیراز است.