خبرگزاری تسنیم: نماینده دایم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی از پایان نشست یک روزه ایران و آژانس در تهران خبر داد و گفت: "در این دیدار راه‌حل‌هایی درباره موارد اختلافی موجود پیدا شد که انتظار داریم بعد از جلسه بعدی، این دو موضوع خاتمه یابد."