در نیمه اول ۳ دیدار ابتدایی هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد در خانه حریفان‌شان را شکست دادند و سایپا نیز در تبریز تراکتورسازی را با شکست راهی رختکن کرد.