خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: سیستم نظارتی برای کاهش تخلفات اداری و افزایش خدمات به مردم در سازمان‌ها و دستگاههای اجرایی افزایش می‌یابد.