رئیس جمهوری روسیه در دومین تماس تلفنی «بنیامین نتانیاهو» بار دیگر تاکید کرد که سامانه موشکی اس-۳۰۰ تهاجمی نبوده و تنها کارکرد دفاعی برای ایران دارد.