خبرگزاری تسنیم: مدیر جهادکشاورزی شهرستان مراوه‌تپه گفت: برای نخستین بار در کشور همزمان با مبارزه شیمیایی، مبارزه بیولوژیک با ملخ مراکشی نیز در مراتع شهرستان مراوه تپه استان گلستان آغاز شد.