خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور از اخراج ماهانه 15 تا 20 کارگر متخلف پمپ بنزین خبر داد و گفت: ما بارها این درخواست را مطرح کرده ایم که بنزین تک نرخی عرضه شود اما دولت گوش نمی دهد.
اخراج ماهانه 15 تا 20 کارگر متخلف پمپ بنزین؛ تک نرخی شدن بنزین به تخلفات پایان میدهد