خبرگزاری تسنیم: مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای خرداد ماه امسال بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان کرمانشاه به صورت رایگان در تمامی مراکز دولتی درمان می‌شوند.