تبریز – سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به تساوی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: امیدوارم گسترش امتیازات لازم را در بازی های بعدی جمع کند و در لیگ برتر باقی بماند.