خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر 1 میلیارد و 450 میلیون تومان برای بیمارستان امام حسین(ع) به استان واریز شده تا بهزودی تحویل بیمارستان گلپایگان شود.
1.5 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان گلپایگان اختصاص مییابد