خبرگزاری تسنیم: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: در سال گذشته 224 مورد آتش‌سوزی در جنگل‌های استان گلستان رخ داده که با تلاش همکاران و کمک مردم اطفای آن انجام شده است.