مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پاسخ به شایعه تخریب میدان مشق توسط شهرداری گفت: شهروندان تردید نکنند تغییراتی که در میدان می افتد ارزشمند خواهد بود و تا پایان تابستان میدان مشق و بناهای اطراف آن مرمت و نورپردازی خواهد شد.
ساختمان قزاقخانه مرمت میشود/بهرهبرداری از پروژه میدان مشق؛ پایان تابستان 94