بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شوراي عالي استان ها ظرفيت بزرگی براي حل مشكلات استان در بخش هاي مختلف است، گفت: نمايندگان شوراي اسلامي استان از اين ظرفيت براي مشكلات استان استفاده کنند.