خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به فوت 30 نفر سال 93 بر اثر مسمومیت گاز مونواکسید کربن در استان، گفت: فوتی‌های ناشی از گازگرفتگی در مازندران افزایش 114 درصدی