خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت:استفاده ازجوش شیرین در واحدهای نانوایی شهرستان پارس‌آباد ممنوع است، در صورت مشاهده تخلف در واحدهای نانوایی برابر با مقررات با این واحدها برخوردهای جدی می‌شود.