خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان پارسآباد گفت:استفاده ازجوش شیرین در واحدهای نانوایی شهرستان پارسآباد ممنوع است، در صورت مشاهده تخلف در واحدهای نانوایی برابر با مقررات با این واحدها برخوردهای جدی میشود.
برخورد قانونی با نانوایان متخلف در پارسآباد اجرایی میشود