یک مقام مسئول با اعلام تصویب طرح ضربتی افزایش ۱۲ میلیون لیتری تولید بنزین ایران در سال ۹۴، از افتتاح و راه اندازی فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا بهمن سال جاری خبر داد.