خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حمل و نقل وپایانه‌های استان اردبیل گفت: سوخت وسایل نقلیه گازوئیل‌سوز در استان اردبیل از ابتدای خردادماه امسال براساس پیمایش تخصیص می‌یابد.