خبرگزاری تسنیم: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هلال احمر بوشهر با حضور معاون درمان جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مسئولان حوزه درمان و امداد به بهره‌برداری رسید.