خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به ساماندهی گروه‌های نمایشی در استان، گفت: انجمن‌های نمایش در شهرهای مازندران احیا می‌شود.