خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: برای استفاده بهینه از آب‌های زیرزمینی کنتورهای هوشمند جایگزین دو کنتور موجود در چاه‌ها می‌شود.