خبرگزاری تسنیم: در روز ششم مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان که در کره جنوبی برگزار می‌شود در دوومیدانی، علی الهی یک مدال نقره دیگر برای کشورمان به ارمغان آورد.