خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه با ارتقای بهره‌وری می‌توان اقتصاد را نجات داد و وضعیت آن را بهبود بخشید، گفت: باید 3 درصد از رشد اقتصادی را با استفاده از بهره‌وری به دست آورد.