خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آب منطقه‌ای استان البرز گفت: اگر صرفه‌جویی حداقل 20 درصدی توسط شهروندان داشته باشیم، تابستان کم تنشی را در البرز پیش‌رو داریم و مدیریت مناسبی نیز در زمینه آب شرب استان انجام می‌شود.