خبرگزاری تسنیم: فرماندار دشتی گفت: برای بازسازی منازل خسارت دیده از زلزله دشتی اقدامات مهمی صورت گرفته به‌گونه‌ای که در مرحله نخست یک‌هزار 600 واحد نوسازی شد و مرحله دوم نیز پیشرفت 90 درصدی دارد.