خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت عسلویه گفت: مردم شهرستان عسلویه در کنار بزرگترین منبع تولید کننده گاز جهان بیش از سه ماه هست که آب آشامیدنی مناسبی ندارند و در عذاب هستند که مسئولان باید به صورت عاجل رسیدگی کنند.